MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI

MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI
MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI
MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI
MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI
MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI
MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI

MUHARREM AYI’NDA HBB’DEN BEREKET VE PAYLAŞIM İKRAMI

Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), Muharrem Ayı dolayısıyla birlik, beraberlik, kardeşlik, paylaşma ve bereketin simgesi olan aşureyi vatandaşlarla buluşturdu.

HBB, İslam dünyası için büyük önem taşıyan Muharrem Ayı kapsamında il genelindeki merkez camilerde cuma namazı çıkışında 5 bin kişilik aşure ikramı gerçekleştirdi. 

Ekipler, aşure dağıtımlarının önümüzdeki hafta da devam edeceğini ve 5 bin kişilik aşure ikramının daha yapılacağını bildirdi.

HBB yetkilileri, Muharrem Ayı'nın başta Hatay olmak üzere tüm ülkeye sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi temennisinde bulunarak, bu tür sosyal dayanışmayı güçlendiren etkinliklerin devam edeceğini ifade etti.

Haberin görsellerini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz:
Fotoğraf: https://sendgb.com/2jNFAWhfBy8 
Video: https://sendgb.com/b4EfyoWhwrg