HBB'DEN ARSUZ ÇETİLLİK ÇEVRE YOLU’NDA ULAŞIMI RAHATLATAN HAMLE
Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB), Arsuz'da ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
Arsuz merkezinde oluşan trafik sıkışıklığını rahatlatmak adına çözüm geliştiren HBB, Çetillik Mahallesi'nde trafiğin daha güvenli ve akıcı hale gelmesi amacıyla yapımı sürdürülen Çetillik Çevre Yolu'nun 2. etap bağlantı yolunu tamamlayarak vatandaşların hizmetine sundu.
HBB ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında yaklaşık 800 metre uzunluğundaki yol, sathi kaplama yöntemiyle yenilenirken, çalışmalarda belediyenin yeni nesil kaplama aracı da ilk kez yoğun şekilde kullanıldı.
Çetillik Çevre Yolu 2. Etap Tamamlandı, Trafiğe Açıldı
Modern ekipmanlarla kısa sürede tamamlanan çalışmalar sayesinde yol, güvenli bir şekilde trafiğe açıldı. Bölgede ulaşım yükünü azaltması ve alternatif güzergâh oluşturması hedeflenen çevre yolu, özellikle Çetillik Mahallesi'nde trafik akışını önemli ölçüde rahatlatacak.
Yeni bağlantı yolu ile hem mahalle sakinleri hem de bölgeyi kullanan sürücüler daha konforlu ve güvenli bir ulaşım imkânına kavuşacak.
Hatay Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, kent genelinde yol yapım, bakım ve yenileme çalışmalarının planlanan program doğrultusunda devam edeceğini belirterek, vatandaşların ulaşım konforunu artırmaya yönelik yatırımların süreceğini ifade etti.